Sunday, April 13, 2014

沙爹炒米粉


大老爺問出唔出街食晏,

呢個星期都飲咗幾次茶,

都係自己炒米粉食好啲嘞!


材料:
排粉一包
雞髀肉一塊切粗絲
洋葱一隻切粗絲
白菌6隻切片
葱段


汁料:
沙爹醬 2.5 湯匙
魚露 2 湯匙
生抽1湯匙
鹽半茶匙
糖 1 茶匙
水 1 1/4 杯


做法:
排粉用熱水浸軟, 瀝乾水份
雞肉用生抽, 胡椒粉, 油略醃
燒红鑊, 下油, 将雞肉炒熟, 取出待用,



 将洋葱, 白菌片加入炒至轉色, 取出待用


 将汁料煮滚


 将米粉加入, 炒至乾身


 將其餘材料回鑊兜勻即成




17 comments:

  1. 第一名 , 我超鐘意食炒米粉, 可唔可以要一碟? 唔知有無XO醬呢? :P

    ReplyDelete
  2. 師父,我未試過炒米粉。我好驚D米粉會痴實隻鑊點算!

    ReplyDelete
  3. 自己炒踲粉麵,好食過出街果D多多聲啦!

    ReplyDelete
  4. 其實大老爺有位咁叻整嘢食嘅太座,使鬼出街食咩!

    ReplyDelete
  5. 自己炒米粉健康好多,外面炒落好多油架

    ReplyDelete
  6. 我炒中式野係用生鐵鑊架!

    ReplyDelete
  7. 依?!?! 我未試過煮汁之後燴返D米粉... 用煮汁煮, 而唔干炒, 請問係唔係因為會林D?

    ReplyDelete
  8. 自己炒好過外面食多多聲啦!

    ReplyDelete